۱-مراجعه بیمه گذار به واحد صدور (برای بار اول ) و برای تمدید براساس تشخیص واحد سرپرستی یا ارسال فکس
۲-درصورت نیازبه بازدید هماهنگی جهت بازدید کارشناس این شرکت
۳-اخذ گزارش درصورت تایید اقدام برای صدور ودرصورت عدم پذیرش ریسک اعلام به بیمه گذارومختومه نمودن درخواست
۳-تهیه پیش نویس بیمه نامه
۴-اخذ مجوزهای لازم
۵-صدور بیمه نامه
۶- اخذ امضا بیمه نامه
۷- دریافت حق بیمه
۸-رسید چاپی حق بیمه
۹-تفکیک وارسال بیمه نامه ورسید حق بیمه
۱۰-ارائه بیمه نامه ورسید به بیمه گذار
شرایط پرداخت خسارت بیمه های آتش سوزی
بیمه ,صدور ,نامه ,اخذ ,حق ,درصورت ,بیمه نامه ,به بیمه ,بیمه گذار ,صدور بیمه ,نامه ورسید
درباره این سایت